CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
/>Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 4, 2012

ASSALAMUALAIKUM..

Hari yang sibuk..on nak post nie dari pagi tadi just assalamualaikum,nie baru boleh nak teruskan..
tapi tak tahu pulak nak tulis apa,tak pelah..selepas dh hampir 1+ tahun lebih tak menulis..biar saya cite serba sikit apa yang jadi dalam masa tu...

1) Setelah balik dari mekah,saya telah kehilangan ayah mertua tersayang..sedih sangat2...sampai sekarang masih terasa..

2) selepas sebulan arwah meninggal,saya mengalami keguguran..sedih lagi...

3) ada cite sedih lagi,tapi tak leh nak cite kat sini..

4) semuanya di lalui dengan penuh tabah..alhamdulillah,tahun 2012 membuka lembaran baru dengan sesuatu yang baru..doa di makkah terasa di makbulkan..

5) saya sekarang bekerja dengan kakak saya..saya jaga dan menguruskan kedai dia di sitiawan nie,dia tinggal di england..nanti kite cite..

rasanya tak de apa dah,.ha,tajuk2 dah ada...boleh la start teping2 cite...yahoo..

ok..jumpa lagi..nie kita letak sikit gambar2 kedai ye..( sebenarnya nak promote)..hehe..




Wednesday, October 3, 2012

RINDU !! LALALA!!!

 SALAM UKHWAH..

BERTEMU KEMBALI SETELAH HAMPIR SETAHUN ATAU LEBIH KOT SAYA TAK MENULIS..HEHEHE..M.A.L.U NYEEEEE..
SAYA TERAMAT LA BZ DENGAN BERMACAM2 HAL..DAN UNTUK PENGETAHUAN SEMUA,TAHUN 2011 ADALAH TAHUN YANG SEDIH BAGI SAYA..TULIS AYAT NIE PUN BUAT SAYA NAK MENINTIS AIR MATA...SOB2..SEDIH..NANTI2 LA KITA CITE YE..KITA BUAT ENTRY KHAS..EWAH..
NIE MEMANG NTAH APA MIMPI , TETIBA KETAGIH NAK MENULIS SEMULA.....
TAPI YANG SEDIH..LAPTOP BATTERY DH BUNYI..JUST LEFT 12 MIN?..NOT FAIR !..

OK LAH..KITA SAMBUNG NNATI.BANYAK NAK SHARE NIE..TAK SABARRRR..!!!

WAIT FOR ME !!!!!

Thursday, March 3, 2011

NUSRAH JEMAAH

dah 2 3h tak menulis,agak sibuk sebb ada jemaah masturat ( wanita) datang dari Achec indonesia,ke rumah kawan saya di bt10,lekir..jadi saya meluangkan la masa untuk pergi ziarah dan dengar serta bermuzakarah tentang agama selama 2 hari mereka di situ..

saya pergi pada pukul 9 pagi pada hari selasa,namun tak sempat habis program pada pukul 1.25,saya dah balik pada pukul 11.30 untuk mengambil anak saya sekolah,tapi sebenarnya tak balik pun tak apa,sebb suami ada di rumah haritu dan boleh tolong ambilkan,tapi lemahkan manusia dengan godaan syaitan,nak ambil anak di jadikan alasan nak balik..

pada sebelah petang,selepas zohor tiada program,jadi saya tak pergi,namun sebelah petang saya berazam nak pergi,kerana selepas asar ada bayan ( ceramah dari kaum lelaki ),namun sekali lagi tergoda dengan bisikan syaitan..alasan kali nie pulak ialah,tak boleh nak pegi,sebb malam nanti nak g ipoh,petang nak uruskan anak balik sekolah ,takut kalau pergi,nanti letih sebb balik nak siap anak lagi..itulah manusia,lemah dengan godaan syaitan bila berkaitan agama..

besok pagi,mmg agak keletihan sebb selasa malam tu balik dari ipoh pukul 4pg,sampai pada pukul 5pg..so alasan kononya tak nak pegi sebb terlalu mengantuk..so selepas smbhyg dan baca yasin je lepas subuh tu,anak2 pun tak g tadika dan sekolah agama pg..tido balik,pastu lepas masak semua g kejap kat jemaah pada pukul 11.30 selepas hantar anak sulung g sekolah..

dan petang juga sempat luangkan masa untuk pergi dengar bayan,,dan yang paling best kawan baik saya yang saya kenal selama 8 tahun,ikut saya pergi tengok jemaah buat pertama kali nya..
alhamdulillah,akhirnya Allah swt makbul doa saya dengan memilih kawan saya untuk sama2 pergi ke majlis belajar dan mengajar ini..alhamdulillah..

em..cukup lah untuk harinie.ada benda best nak share..tapi dah lewat acctually sekarang..so besok sambg ok...salam....