CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
/>Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 4, 2012

ASSALAMUALAIKUM..

Hari yang sibuk..on nak post nie dari pagi tadi just assalamualaikum,nie baru boleh nak teruskan..
tapi tak tahu pulak nak tulis apa,tak pelah..selepas dh hampir 1+ tahun lebih tak menulis..biar saya cite serba sikit apa yang jadi dalam masa tu...

1) Setelah balik dari mekah,saya telah kehilangan ayah mertua tersayang..sedih sangat2...sampai sekarang masih terasa..

2) selepas sebulan arwah meninggal,saya mengalami keguguran..sedih lagi...

3) ada cite sedih lagi,tapi tak leh nak cite kat sini..

4) semuanya di lalui dengan penuh tabah..alhamdulillah,tahun 2012 membuka lembaran baru dengan sesuatu yang baru..doa di makkah terasa di makbulkan..

5) saya sekarang bekerja dengan kakak saya..saya jaga dan menguruskan kedai dia di sitiawan nie,dia tinggal di england..nanti kite cite..

rasanya tak de apa dah,.ha,tajuk2 dah ada...boleh la start teping2 cite...yahoo..

ok..jumpa lagi..nie kita letak sikit gambar2 kedai ye..( sebenarnya nak promote)..hehe..




No comments: