CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
/>Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, April 13, 2008

SALAM

Syukur,alhamdulillah dapat sekali lagi fee menaip di sini..thanks kak opin untuk nasihat..memang betul masa anak kecik2 nie la nak kena semua kita tengok depan mata..

Cuma setakat ari nie alhamdulillah semuanya Allah SWT permudahkan....
ari khamis yang lepas fee g KLIA antar mama ngan abah g umrah...best kerana dapat mengembirakan dia orang dengan menghantar dia orang...apa yang dapat fee bagi hanyalah doa semoga diaorang sihat2 je kat sana dan dapat menjalankan amal ibadat dengan baik dan dapat pulang dengan selamat..sebenarnya pergi sana dalam pakej..dapat hilangkan rindu untuk semua,dapat jumpa tok..abg chop, mak tih,mama,abah,mak ngah,cu mah,cu yah..

Aritu besday mama fee pada 7 april..free memang terlupa langsung....mama call fee pagi tu bersembang lama dalam dekat 30 minit juga...last2 fee tanya ada apa dia call,dia cakap"saje je call,tanya khabar."
pastuy lepas abis cakap adik fee call bgtau arinie besday mama...ala...memang terlupa sangat2,dia call nak tunggu tgk fee ingat ke tak nak wish besday dia..lepas tu fee terus sms wish kat dia..fee yang semakin tua agaknya dah asyik lupa..

jadi fee nak wish lagi skali..HAPPY BIRTHDAY TO MAMA...I LOVE U ALWAYS...
and 4 my sister HAPPY BIRTHDAY TO U...on 4 april..semoga cepat mengerti erti sebenar kehidupan..jaga amal..

kalau boleh masa dia orang balik nanti ingat nak g amik kat alor star,tapi rasa macam tak boleh je..sebab semalam publications call kena tambah lagi buku dalam 100 helai dan nak kena siap lagi dalam 2minggu kena hantar kat diaorang....sekarang memang tengah perah idea...Alhamdulillah Hubby banyak sangat membantu..

apapun fee harap niat fee buat buku ikhlas untuk semua WANITA,ISTERI dan IBU,dapat di rasai oleh semua,dan dapat mereka rasa betapa mereka sangat di hargai dan mulia di sisi TUHAN dan Agama..

please make doa for me...

love..
salam..

No comments: