CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
/>Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, March 17, 2010

WHERE AM I ???

Salam..

dah lama tak menulis di sini,kini kembali..di atas kesibukkan masa,dengan anak2,rumah,kelas,sehingga saya tiada masa nak menulis..banyak yang bermain di fikiran dan hemdak di luahkkan,tapi saya tak sempat..Ya Allah...sibuknya saya dengan urusan duniawi yang di tipu syaitan..

dan semalam saya berkata pada suami saya..saya nak kuar masturat..b'coz I feel so lost..suami saya tetap sibuk dgn kerja agama,setiap bulan 3 hari,ghast1 & 2, tapi kitorg tak boleh lagi nak kuar masturat,sebab tak ada org nak jaga anak2..last kuar tahun mac2008..Ya Allah..dah lama betul tak kuar..

Rindu rasanya nikmat2 yang Allah SWT beri semasa berada di jalannya..jadi kitaorg plan insyaAllah ujung tahun nie nak kuar 40h masturat..plz everyone makes dua for me...

best dapat baca blog kawan2 seusaha..rasa tak sabar2 nak kuar..

No comments: