CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
/>Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, February 26, 2011

BLOG INI SAYA YANG PUNYA...

hahah...nak ketawa rasanya,saya tulis ,saya baca,tapi apa pun tak ape la..setelah saya mengetahui tiada sesiapa yang sudi menjengah ke blog saya nie,maka saya rasa agak sedih,tapi tak ape la..biar la saya je yang baca,boleh la tulis ape yang saya rasa nak tulis,tak adae sape nak komen atau nak ' saman ' bukan tak tahu zaman sekarang nie,penulis blog yang kononnya berhak menulis apa sahaja di dalam blog nya pun kena saman..huhu..saya tak nak la kena saman2 nie,jadi bila dah tak ada pembaca nie..seperti burung yang bebas terbang kemana sahaja tanpa ganggguan,dan makan apa sahaja tanpa takut di curi burung lain,hah,sombong la pulak,tapi mungkin sama juga dengan perasaan saya masa mula2 kawin,dulu sebelum kawin,mak saya selalu marah2 juga kalau2 saya curi makan kat dapur,sebb dia nak jaga diet saya,tapi sekarg,dapur tu saya punya,saya boleh mkn dan masak apa sahaja saya nak,tanpa gangguan sape2...hehe,bila terkenangkan,memang lawak betul...memang sah2 dulu saya budak2....

saya berkahwin pada usia 17thn,tapi kalau ikut kelendar tarikh lahir,saya berumu dlm sijil kawin 16 thn...emmm,ramai yg terkejut,paling terkejut,doktor yang rawat saya masa saya nak bersalain,ikut tahun 18,tapi ikut ic 17 thn...tak terkata apa doktor tu..

so selepas nie,mcm2 kisah akan menyusul,setelah berbulan @ bertahun kot saya tak up date blog saya nie..personal blog la kononnya..hehe...best...bila mcm nie baru lah boleh di katakan :

BLOG INI SAYA YANG PUNYA...

1 comment:

AHLIA NAIEM said...

sy sudi insyaAllah..jgn risau..org yg x ramai di kenali itu lbh mulia d sisi Allah swt..