CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
/>Lilypie Second Birthday tickers

Monday, December 29, 2008

sehingga berjumpa lagi..

Pagi nie last day kat perlis..jap lg after zohor dah nak balik,malam nie insyaAllah akan stay di penang satu malam,di rumah uncle suami,dan esok pg atau petang akan bertolak balik ke perak..
Kitaorang saje nak bawa anak jalan2..

Hampir dua bulan saya di sini,macam2 yang saya lihat dan pelajari..harap2 akan menjadi teladan dan pengalaman...apabila sampai ja kat rumah nanti maka akan bermulalah kembali rutin harian yang padat..saya sendiri pun dah rindu rumah walaupun dah tahu akan penat yang akan datang ..balik je..first skali cuci rumah..mesti banyak habuk...dah tak sabar nak jumpa kawan2 yang baik kat sana..

Kebetulan pada hari khamis nanti,pada 1hb,ada kenduri di rumah mentua saya,kenduri naik buai anak kakak ipar saya,tahniah saya ucapkan pada dia,setelah melahir kan 3 anak lelaki dangan cara pembedahan dan akhirnya,anak yg keempat nie dia di kurniakan anak perempuan..dia berkahwin sama hari dengan saya,tapi anak dia dah 4org..dan saya baru nak coming soon yang ke 3..

Saya merancang bulan 1 dan 2 nie akan bz nak siap barang baby dan persiapan bersalin..saya juga harap baby akan sihat dan dapat lahir sama berat dengan kakak dan abangnya..saya melahirkan maisarah dengan berat 3.85kg dan suhail dengan berat 3.65kg dan skrg kandungan dah 7 bulan,baby baru 1kg tak sampai..risau juga..

saya tak tahu bila lg nak up date lepas nie,sebab takut tak sempat..tup2 nanti dah bersalin..
tapi insyaAllah kalau ada masa saya up date..sekarang nak kemas sikit2 lagi..sehingga berjumpa lagi..salaaaaaaaaaaaam...

1 comment:

me a name i call myself said...

safiyyah..kaknad nak nyebok bleh? hehe mah la jenguk http://nellyshop.blogspot.com/ meh..ade update stok baru tau..cantikk :D